onsdag 30 augusti 2017

Det sista inlägget

Hej.

Detta kommer vara mitt sista inlägg. Jag har blivit mycket sämre. Jag tänker inte räkna upp vad som har hänt. För det orkar jag inte. Jag vill heller inte utelämna mig för mycket. För det är inga trevliga mysiga härliga åkommor och biverkningar, jag dragit på mig och helt ärligt så skulle det kännas för jobbigt och som sagt utelämnande att berätta om allt. Sen vet jag att denna blogg skulle vara öppen och ärlig men här drar jag helt enkelt min gräns.

Att leva med cancer är något som jag själv tycker jag har varit jävligt bra på. Jag har gjort vad jag har kunnat. Hållit humöret uppe. Försökt hitta ljusglimtarna. kämpat. Åh vad jag har har kämpat. Och det är jag stolt över. Jag är stolt över mig själv. Men nu tar det stop. Nu orkar jag inte kämpa mer.

Sjukdomen har tagit över.

Jag hoppas att några av er har haft nytta av det jag skrivit. Och jag hoppas att ni lever era liv till fullo och gör det bästa av vad ni har, hela tiden, för det är ni värda. Ni är värda varenda sekund av lycka. glöm aldrig det. Ta hand om varandra, och framförallt, ta hand om er själva.

All kärlek i världen.

Emilia

4 kommentarer:

  1. Åh är så ledsen😭 Finns inga ord för att trösta. Många varma kramar till dig❤️

    SvaraRadera
  2. 😭❤️🙏 Tack för dina ord! Varma kramar

    SvaraRadera
  3. Tack för att du har delat med dig i din situation, det har betytt mycket! // Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Dina ord har betytt mycket för mig. Tack!
    Styrkekramar💜💜💜

    SvaraRadera