torsdag 15 december 2016

My body is a cage.

Det är sångtiteln på en utav mina favoritlåtar med Arcade Fire. Och även känslan jag har idag.
Mediciner som jag ätit för min ryggvärk har förstört magen så nu kan jag knappt stå upp rakt av magsåret. Jag mår illa, har ingen som helst aptit och jag är helt slut. All energi är totalt borta. Det är så hemskt att alltid ha ont.

Jag är så jävla arg. Det är så jävla orättvist! Nu när jag skulle ha uppehåll från behandlingen så får jag den här skiten istället. Snälla sluta. Snälla låt mig få ha några veckor med lugn och ro. Med skratt och dans och frid. Snälla.

My body is a cage that keeps me from
dancing with the one i love
but my mind holds the key

Set my spirit free
Set my spirit free
Set my body free
Set my body free

Snälla låt mig bara få dansa.

Håll tummarna för mig att det blir bättre inför min resa till Californien i jul så att jag kan njuta av den.
Be med mig. Kämpa med mig. Dansa med mig och LEV med mig.

https://open.spotify.com/track/3jzRn8NfDKrpjTBYebD44p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar